Vacature Procurement Officer

Brand New Day groeit hard en daardoor werken we steeds meer samen met externe partijen. Of het nou gaat om een ad hoc advies, een langdurige samenwerking met IT-dienstverleners of de inkoop van onze koffie: er is een hoop geld mee gemoeid en daar verwachten we ook hoge kwaliteit voor terug. We zijn op zoek naar een parttime (16 tot 20 uur) Procurement Officer die ons inkoopproces gaat structureren, betere contracten gaat uitonderhandelen met externe partijen en helpt bij het toezien op de dienstverlening van de grootste uitbestedingen.

Heb jij toevallig ook een sterk juridische achtergrond en werk je liever fulltime? Dan is onze combinatiefunctie van Procurement Officer (50%) en Legal Officer (50%) jou op het lijf geschreven!

Wat ga je doen als Procurement Officer?

Je bent de spin in het web van alles wat we bij Brand New Day inkopen. Dat begint bij het opstellen van een inkoopbeleid. Vervolgens komt het structureren van het inkoopproces en het beter inrichten van ons contractmanagement. Je selecteert de beste partijen, om vervolgens stevig uit te onderhandelen. Want wij denken dat er nog wel winst valt te behalen met het reduceren van onze inkoopkosten en het verbeteren van de contractvoorwaarden van onze partners. Het draagt allemaal direct bij aan het realiseren van onze klantbelofte: calvinistisch in kosten, bourgondisch in service.

Sommige diensten die wij inkopen kwalificeren we als uitbesteding en willen we extra goed in de gaten houden. Jij bent de coördinator van het uitbestedingsmanagement. Je ondersteunt de monitoring van de dienstverlening, bijvoorbeeld door SLA-rapportages te beoordelen en actief deel te nemen aan periodieke gesprekken met de dienstverlener. Je verzorgt de jaarlijkse evaluatie en beoordeelt daarin de relevante rapportages, zoals in-control-statements (zoals ISAE 3402- of SOC-rapporten). Je vervult, kortom, een leidende rol bij onze uitbestedingen en zorgt dat ze op orde zijn en wij geen ongewenste risico’s lopen.

Waar kom je terecht?

Je komt te werken op de afdeling legal & compliance, binnen het aandachtsgebied legal. Je bent onze eerste Procurement Officer, dus je doet je werkzaamheden grotendeels zelfstandig. Op onderdelen werk je samen met de Legal Officer, het officemanagement, de afdeling finance en de afdelingsmanagers. Legal & compliance valt rechtstreeks onder de Chief Risk Officer, en je rapporteert direct aan hem. In de dagelijkse werkzaamheden is de afdeling zelfsturend.

Brand New Day is de jongste bank van Nederland. Letterlijk en figuurlijk, want we voldoen allesbehalve aan het bancaire imago van grijze pakken en stoffige kantoren. Bovendien groeit ons klantenbestand als kool. Wij geloven niet in snel geld; voor spanning en sensatie moeten klanten niet bij ons zijn. We beleggen hun geld op wetenschappelijke wijze: lage kosten, grote spreiding, indexen volgen, blik op oneindig en dan, wat er ook gebeurt op de internationale beurzen, er met je vingers nondeju vanaf blijven. Slow money. Daar word je rijk van. Duurt alleen even.

Jouw rol

  • Structureren, centraliseren en beheren van het inkoopproces
  • Selecteren van geschikte partijen en uitonderhandelen van de beste voorwaarden
  • Contractmanagement van kop tot staart, inclusief beheercontractmanagementsysteem
  • Coördineren van en ondersteunen bij het uitbestedingsmanagement
Dit verwachten we van je
  • 5+ jaar ervaring als Procurement Office
  • Kennis van en achtergrond in de financiële sector, zodat je bekend bent met vereisten die gelden voor uitbestedingen en third-party management (IT)
  • Expertise op het gebied van inkoop
  • Uitgebreide kennis van en ervaring met het opstellen en beheren van contracten
  • Kennis van en ervaring met uitbestedingsmanagement
En dit krijg je van ons
  • Een prettig salaris en pensioenopbouw boven op je salaris
  • Een enthousiast, jong en gedreven team om je heen dat vooruit wil
  • Een informele organisatie zonder politiek of hiërarchisch geneuzel
  • Goede bereikbaarheid op loopafstand van station Amsterdam Bijlmer ArenA
  • Opleidingen of trainingen om up-to-date te blijven in jouw vakgebied
  • Veel zelfstandigheid en vrijheid om je werk zo goed mogelijk te doen
  • 25 euro per maand te besteden via het platform van YourCampus
  • En misschien niet onbelangrijk: een fijn kantoor, leuke borrels, goede feesten
Waar wacht je nog op?

Solliciteer meteen! Upload je cv hier en motivatie en doorloop deze stappen:

1. Gesprek met Kelly Tjalsma (officemanager) en Rogier Marijnissen (Chief Risk Officer)

2. Gesprek met Carlos Benne (Manager Finance) en Gerjan de Lange (Chief Executive Officer)

3. Contract ondertekenen en aan de slag!

Type dienstverband
Deeltijds
Startdatum
In overleg
Soort contract
In overleg
Industrie / Sector
Financiële sector
Werklocatie
Hoogoorddreef 15, Amsterdam-Zuidoost, 1101 BA, Nederland
Uren per week
16-20
Basis salaris
€4500-€6500 Per maand
Geplaatst op:
14 maart 2024
Reageren kan tot
31 maart 2024
Close modal window

Bedankt voor je sollicitatie. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!